Вход

Заявете собственост

Поемете контрола над вашият обект!

Персонализирайте подробностите за вашият обект, отговаряйте на отзиви, качвайте снимки и други, за да покажете на клиентите какво прави вашия бизнес специален.
Вашият акаунт ще бъде създаден автоматично въз основа на данните, които предоставяте по-долу. вход.

Попълнете формуляра

Максимален размер на файла: 256 MB.

Хотел “Вила Лист” е уютен семеен хотел в Созопол, предлагащ комфортно настаняване и личен подход към гостите. С приятна обстановка и градина, хотелът е идеалното място за релаксация след ден на забавления. Разположен близо до плажа и основните атракции на града, “Вила Лист” осигурява удобно местоположение за всички посетители.

Връзка с нас
Отворено

Работно време

  • Понеделник 0:00 - 24:00
  • Вторник 0:00 - 24:00
  • Сряда 0:00 - 24:00
  • Четвъртък 0:00 - 24:00
  • Петък 0:00 - 24:00
  • Събота 0:00 - 24:00
  • Неделя 0:00 - 24:00

Съобщение

    Предпочитание за връзка

    Местоположение

    Отзиви от Google

    4,1
    Отзиви 807
    • Desislava Stefanova
      Desislava Stefanova
      преди 2 месеца

      Локацията е основен плюс на хотела - първа линия на плажа, близо до всички местенца за разходка. Лукс стаите са комфортни. Самата архитектура на хотела е доста странна, трябва да си добър в лабиринтите. Хората на рецепция, камериерките - любезни и с добро отношение към гостите. Закуската - стандартна. Вътрешната част на ресторанта не е особено приятна, задушно и наподобяващо атмосферата на столова. Огромният минус - абсолютна липса на паркоместа, хотелът би трябвало да осигури малко повече удобство на гостите си в този аспект, пък било и да са платени. Разчита се на късмет - гостите на хотела да си намерят паркоместа някъде по платените паркинги наблизо, които са пълни и е изключително трудно.

    • Diana Petkova
      Diana Petkova
      преди 3 месеца

      Най-лошият хотел по цялото Черноморие. И 2 звезди са му много. Остаряло оборудване в стаята, шкафчета, които са покрити с прах, миришат на мухъл и се разпадат, когато ги отваряш. Няма никакви удобства, които предлагат 4-зведните хотели. Нямаше нито един стол или фотьойл, както е дадено на сайта на хотела, сомо едно легло, и шкаф, който беше пред разпадане, върху който стои телевизор. Климатикът не работеше, опитаха се да го оправят, но без резултат. Сифонът на ваната в банята беше затиснат през цялото време, ваната се пълнеше с вода, докато се къпеш. Поискахме да сменим стаята и да доплатим, но управителката на хотела беше доста груба и нелюбезна и отказа, въпреки че имаше свободни стаи на сайта на хотела за този период. Закуската беше добра, но персоналът се държеше доста непрофесионално, стояха на групи и коментираха и се смееха на клиентите. Изключително грозно и неадекватно отношение. На басейна не можеш да си намериш място, защото шезлонгите са малко. НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ ТОЗИ ХОТЕЛ!

    • Лилия Петрова
      Лилия Петрова
      преди месец

      По стечение на обстоятелствата се наложи да използваме ресторанта ,за който мога да дам мнение.Закуската е идеална и има много избор от храна.Обяда е от меню ,а вечерята е на блок маса.Храната е вкусна и прясна.Персонала млад, учтив.Може би ресторанта има нужда от малко обновяване в интериора.Иначе от наблюдението ми от хотела,каквото видях е,че самия хотел има доста раздвижена архитектура.Добър външен басейн.Доста растителност и приятна алея до плажа,който е супер близо.

    • Борислав Павлов
      Борислав Павлов
      преди 3 месеца

      Хотела е с чудесна локация на първа линия. Стаята беше на партера, просторна с английски двор,тъй като бяхме с Йорки. Почистването и смяната на хавлиите беше всеки ден,смяната на чаршафите два пъти за 10дни,за което благодарим на камериерка Ани. Ресторанта е хубав с голяма тераса с изглед към морето и прекрасен персонал от млади и усмихнати хора. Останахме очаровани и бихме го посетили отново.

    • Елвина Димова
      Елвина Димова
      преди 2 месеца

      В момента сме тук. Ще започна с това,че сме меко казано възмутени от арогантното поведение на управителката на рецепция. Наели сме две стаи за десетдневния си престой. Една за нас с малкото ни детенце на две и половина и кученцето ни от дребна порода и една за големия ни син, на 21 години. Нашата стая е огромна, просторна и чиста. С английска тераса, на която вечер и сутрин чуваш морето заради непосредствената му близост. Има обаче доста амортизирали елементи, които не отговарят за хотел 4 звезди! Но все пак май само това е големия плюс... Стаята на сина ни е с неработещ климатик, изключително тясна. Вчера СУТРИНТА още той съобщи за проблема на рецепция, както и че крушката в банята му е изгоряла. В стаята му е доста задушно и без климатик е ужасен задух. От сутринта до следобеда така и не се появи техник, който да отстрани проблема. Следобеда вече той каза, че не желае да остане повече, тъй като отговора на рецепция сутринта беше, че хотела е пълен и няма как да бъде преместен в друга стая, освен че и техника не се появи. Реши категорично, че желае да напусне и си закупи дори билет за прибиране. И оттам дойде проблема с арогантното поведение на управителката на рецепция! Изведнъж тя казва, че се търси вариант за преместването му в друга стая и ЗАЩО НЕ СМЕ СЪОБЩИЛИ ЗА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ПРОБЛЕМИ, А ТОЙ ГО НАПРАВИ ОЩЕ СУТРИНТА. Когато казахме, че искаме парите за неговия престой да ни бъдат върнати, защото качеството не отговаря на цената и то за 4 звезден хотел, дамата най-нагло заяви, че това няма как да стане и ако реши да напусне, ТРЯБВА ДА Е ОЩЕ В СЪЩИЯ ДЕН, А НЕ НА СЛЕДВАЩИЯ, когато на практика има закупен билет за връщане! Със сигурност ще отправя сигнал в КЗП! Дори да не ни върнат парите капаро (слава Богу не бяхме доплатили и останалите 1000 лв!), искам съответната институция да обърне внимание и по нейна преценка да се съзират и другите институции! С мъжа ми също сме собственици на малък бизнес и никога не сме си позволили за толкова години подобно отношение към клиенти, при все, че не предлагаме така висока услуга! От храната съпруга ми получи киселини и не му беше добре цяла нощ. На вечерята бяха изкарани стари храни и то от месо, като кашкаваленото руло с шунка беше с посиняла шунка, буквално! Имам направена снимка. Други месни блюда се вижда, че не са пресни, а като изостанали от обед и сервирани за вечеря. Външната ни врата скърцаше и не се затваряше добре, но веднага с настаняването ни дойде техник и я оправи. Любезна, мила камериерка побърза да донесе допълнително спално бельо за сина ни, като не знаеше, че той просто изчаква още да бъде настанен в неговата си стая в другия сектор (нас ни настаниха по-рано, с малко дете също сме и с малко кученце, и беше легнал на диванчето да почива. Не са включени напитки във вечерята, поръчва се платено. Останалият персонал - от пиколо до камериерки, рецепционисти са много мили хора! Обявено е, че има паркинг, но всъщност няма и ни се налага да заплащаме допълнително по 20 лв за колата на паркинга срещу хотела..... Определено има какво да се желае за хотел 4 звезди! И най-вече отношението на УПРАВИТЕЛКАТА на рецепция! Ако цените изкараните си пари с труд, не посещавайте!

    Добавяне на отзив

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

    Обслужване
    Цена-качество
    Местоположение
    Чистота

    Заявете собственост

    Поемете контрола над вашият обект!

    Персонализирайте подробностите за вашият обект, отговаряйте на отзиви, качвайте снимки и други, за да покажете на клиентите какво прави вашия бизнес специален.
    Вашият акаунт ще бъде създаден автоматично въз основа на данните, които предоставяте по-долу. вход.

    Попълнете формуляра

    Максимален размер на файла: 256 MB.

    Връзка с нас
    Отворено

    Работно време

    • Понеделник 0:00 - 24:00
    • Вторник 0:00 - 24:00
    • Сряда 0:00 - 24:00
    • Четвъртък 0:00 - 24:00
    • Петък 0:00 - 24:00
    • Събота 0:00 - 24:00
    • Неделя 0:00 - 24:00

    Съобщение

      Предпочитание за връзка